sunnuntai 23. elokuuta 2015

You still remember good old Will? (Please read this!!)

Hei.

Viime postauksesta onkin aikaa. 


Miten teillä kaikilla menee? Mulla menee ihan hyvin. Halusin tulla kertomaan tämän blogin kohtalosta vaikka se ehkä onkin jo selvää ilman sen suurempia selittelyjä.


Naurahtelin itsekseni tänään kun en enää muistanut tän blogin osoitetta. (En jaksanut aluksi kirjautua bloggeriin kun etsiskelin vain kuvia Kenjistä ja Nana-Keistä ostajalle.) Mutta kun vihdoin pääsin tänne blogiin, jouduin selaamaan pitkästi kun en näemmä oo hirveenä Nannulia postaillut, ja mitä alemmas scrollasin, sitä oudompi fiilis tuli. Luin teidän kommentteja ja halusin oikeesti itkeä, te ootte aivan upeita. Tän blogin pitäminen on ollu upeeta. Nukkien kans värkkäily on ollu upeeta. Ne vuodet kun olin vielä aktiivinen täällä ja kävin muutamissa miiteissäkin, oli ihania. Kiitos.

But the thing is, niinku aika monilla lukiolaisilla varmasti, aika on vähän kortilla, eikä kiinnostuskaan oo ihan se sama kuin sillon aiemmin. Mitsuharu on jo lähtenyt uuteen kotiin, ja samoin tulee tapahtumaan myös Kenjille ja Nana-Keille. Loput jätän itselle. Nathaniel, Keiichiroo, Fumiko ja Rhiannon on mun nukkeja enkä raaski luopua niistä.

Joten, halusin vaan tulla kertomaan että kiitos ja anteeksi, teidän kans on ollu super kivaa. Tätä blogia selaillessa tuli melkein kaipuu takas nukkemaailmaan. ;__;

En poista tätä, mutta on varmaankin sanomattakin selvää ettei kauppa pyöri enää. (Sen poistan kyllä heti kun jaksan.)
Ja en mä nyt mitään lukkoon lyö, ehkä palaan vielä mun neljän vampyyrin voimin joskus postailemaan, kuka tietää.

Jotkut teistä onkin jo löytänyt mut Instagramissa (miten ihmeessä?), niin jos tosiaan haluatte mun elämää vielä seurailla niin se on täysin sallittua ja toivottavaakin jopa. Olis kiva tietää mitä teille kaikille kuuluu kun en oo täällä hillunut enää aikoihin.

Mun henkilökohtainen Instagram löytyypi nimellä @wilmapauliina ja mun piirtospämmäystili sellasen nimen takaa kuin @meirinka (tällä accountilla seuraan teitä mielelläni myös takaisin!). Mun piirustusinsta on vielä aika alkutekijöissä mutta kyllä se siitä lähtee! Otan myös mielelläni vastaan toiveita ja jos tahdotte mun piirtävän esimerkiksi teidän nukkeja niin heittäkää mua vaikka direct messagella, olisin tosi onnellinen!
Ja vaikka osa nukettimista onkin lähtenyt uusiin koteihin, elää hahmot edelleen mun mielessä ja ne on mulle rakkaita, joten ehkä joskus saatan myös piirrellä niitä. After all, picficit jäi aika kesken, don't you think? Ehkä joskus siellä paljastan lisää asioita mitä ette ehkä mun hahmoista tienneetkään~!


Pieni keskeneräinen kuva mun yhdestä oc:stä esimerkkinä siitä minkälainen mun piirustustyyli on, jos tykkäätte niin käykää siis seuraamassa ja pyytäkää vaikka kuvaa omasta nukestanne jos kiinnostaa! :) Piirrän tosiaan yleensä digitaalisesti, joskus harvoin saatan heittää sinne myös perinteisempää arttia. (Btw, myös fanart ideoita saa requestata! Piirrän mielelläni fanarttia varsinkin animesta ja mangasta!)


Ei mulla muuta. Mutta tulkaa puhumaan ja seurailemaan, olis niin kiva tietää mitä teille kaikille nykyään kuuluu.

Näkyillään siis mahdollisesti ainakin Instan maailmassa, a'ight? <3 Ja mahdollisesti coneissa (niistä voin heittää aina infoa piirustusinstaan conin lähestyessä)! Jos joku näki kesän Desuconissa Samezuka-tiimin sunnuntaina, olin Nitori! 
Ja heittäkää toki vielä kommentilla ajatuksenne näin (ainakin mitä luultavimmin) viimeisen postauksen kunniaksi. 
Kiitos! <3



Hi.

It's been quite a while since my last post.

How are you all doing? I'm doing okay.
I just wanted to tell you that this blog is no more as active. You could say I'm most likely going to quit doll collecting. I've sold three of my dolls now, the remaining four will stay with me. I'm a highschooler and I don't have enough freetime or interest to do this anymore.
But I just wanted to let you know that you're amazing. Keeping this blog has been amazing. Thank you.

If you still want to keep following my life, check out my personal instagram account @wilmapauliina and my drawing account @meirinka (I'll follow you back with this account too)!
The picture above is a sample of my drawing style.

But yeah, see you on Instagram, a'ight?




Lots of love,

Will

3 kommenttia:

  1. Suurinpiirtein kiljuin riemusta, kun huomasin sinun postanneen! Mutta sitten luin tekstin.. ;(
    Ymmärrän kyllä hyvin ajanpuutteen. Onneksi säilytät kaksi ensimmäistä nukkeasi (huom. suosikkini). 💜 kiitos että säilytät kuitenkin blogisi vielä lukijoiden iloksi. :)
    Hyvää jatkoa sinulle Will!

    VastaaPoista
  2. Olin oikeesti tosi harmissani kun tajusin sillon aikoja sitten, että lopetit, tätä blogii oli niin kiva lukea :( kaikkee tosi hyvää sulle ja toivottavasti nukeillekin on hyvät kodit löytyny :)

    VastaaPoista
  3. Kiinnostuneena kysyn: Vaikka lopetat nukkeilun, voiko blogikaupasta tilata tavaraa? Olisin kiinnostunut ostamaan :D

    satukirjansyovereissa.blogspot.fi


    -Pussiahma-

    VastaaPoista